فروش پودر پياز

 البته اگر مي خواهيد از روي ظاهر اين پودر به اصل بودن آن پي ببريد، بايد گفت كه رنگ پودر پياز بين سفيد تا كرمي است. بافت آن هم كاملا يكنواخت مي باشد و مواد خارجي در آن وجود ندارد. پودر پياز با كيفيت، عطر بيشتر و بهتري دارد.

۲- چرا پودر پياز گلوله مي شود؟

اين پودر چسبناك و خالص است. به همين علت در معرض هواي آزاد گلوله مي شود. براي جلوگيري از اين مسئله توصيه مي كنند كه پودر پياز را در ظروف دربسته و درون يخچال نگهداري نماييد.
۳- پودر پياز اصل را از كجا بخريم؟

براي تهيه پودر پياز اصل مي توانيد به سايت دوشنگان مراجعه كنيد. محصولاتي كه در اين سايت ارائه مي شوند كاملا طبيعي و ارگانيك هستند.
۴- خواص درماني پودر پياز :

پودر پياز داراي خواص ضد سرطاني است. برخي از آنتي اكسيدان هاي موجود در پياز مي توانند از سرطان هاي قلبي و عروقي پيشگيري كنند. پياز حاوي موادي است كه از سكته جلوگيري مي كنند و به درمان آرتروز و روماتيسم كمك مي كند. افراد ديابتي مي توانند از پياز استفاده كنند. كرم موجود در پياز  ميزان قند در خون را تنظيم مي كند. امروزه موبايل به يك عضو جدا نشدني از زندگي افراد تبديل شده است. امواج الكترومغناطيسي موبايل مي توانند به دي ان اي انسان صدمه وارد كنند. پياز از آسيب رسيدن به DNA جلوگيري مي كند. پياز براي درمان ريزش مو و رشد مجدد آن مفيد است. برخي از افراد، آب پياز را با عسل مخلوط مي كنند و روي سر مي مالند. جوشانده پودر پياز را مي توان جايگزين آب پياز كرد. از ديگر خواص پودر پياز مي توان به بهبود گوش درد، افزايش انرژي، رفع آلرژي و درمان التهابات و عفونت هاي بدن اشاره كرد. مصرف پياز، ميزان جذب ويتامين سي را افزايش مي دهد و نقش مهمي در زيبايي پوست ايفا مي كند. مصرف پياز براي رفع جوش، روشن شدن پوست و نرم كردن لب ها مفيد است.
۵- ارزش غذايي پودرپياز :

پودر پياز حاوي انرژي، كربوهيدرات، پروتئين، قند، آب، فيبر، مواد معدني (منيزيم، آهن، مس، روي و …)، ويتامين ها (E، K، C، خانواده B) مي باشد.
۶- طرزتهيه پودر پيازخانگي :

در ابتدا بايد پوست پياز را جدا كرد. بايد دقت داشت كه پياز به سرعت ميركوب ها را به خود جذب مي كند. بنابراين بهتر است براي خشك كردن آن از نور آفتاب استفاده نشود. چرا كه در اين حالت بايد پيازها مدت طولاني در معرض نور خورشيد قرار بگيرند. يكي از رايج ترين روش ها براي تهيه پودر پياز خانگي، استفاده از فر است. به اين ترتيب كه بعد از كندن پوست پيازها، آنها را به صورت خلالي يا حلقه هاي نازك برش مي دهند. در ادامه، پيازهاي خرد يا حلقه شده را در وسط يك دستمال تميز مي گذارند. هدف از اين كار، گرفتن آب اضافه پيازها مي باشد. سپس پيازها را بر روي سيني فر قرار مي دهند و حرارت فر را كم مي كنند. زما نطولاني صبر مي كنند تا پيازها با حرارت كم فر خشك شوند. در فواصل زماني معين (۲۰ دقيقه) يكبار پيازهاي خرد شده را زير رو مي كنند تا به صورت يكنواخت خشك شوند. پس از اينكه پيازها كاملا خشك شدند، آنها را از سيني فر خارج مي كنند و اجازه مي دهند تا خنك شوند. در انتهاي كار، پيازها را با توجه به سليقه خود به صورت درشت يا آردي آسياب مي كنند.لازم به ذكر است كه بهتر است پيازها را به صورت خلالي خرد كنند. در اين حالت، پياز را از طول از قسمت وسط نصف مي كنند و سپس آن را لايه لايه خلال مي كنند. بلافاصله بعد از خشك شدن پيازها، آن ها را بايد آسياب كرد. اين كار مانع از جذب رطوبت محيط توسط پيازها مي شود. اگر پيازها مدت زيادي در معرض هواي محيط قرار بگيرند، با جذب رطوبت موجود در محيط نرم مي شوند و به خوبي اسياب نمي شوند. اين امر كيفيت پودر پياز را كم مي كند.
۷- آيا مصرف پودر پيازعوارضي هم دارد؟

افرادي كه بيماري ديابت دارند بايد در مصرف آن دقت كنند. در صورت زياده روي در مصرف اين پودر، با مشكلاتي مانند سوزش معده، تهوع و استفراغ مواجه مي شوند.
۸- پودر پياز چه كاربردهايي دارد؟

از اين پودر در تهيه چيپس، پياز داغ و انواع سس ها استفاده مي كنند. علاوه بر اين به عنوان چاشني در غذاهاي مختلف مانند سوپ، عدسي، لوبيا پلو و … به كار مي رود. همچنين براي افزايش ماندگاري سوسيس و كالباس هم از اين پودر استفاده مي شود.
۹- پودر پياز را چگونه نگهداري كنيم؟

اين پودر را در يخچال نگهداري نكنيد. در غير اين صورت، رطوبت جذب مي كند و نرم مي شود. شما مي توانيد آن را در يك محيط خشك و خنك همراه با تهويه مناسب نگه داريد.
فروش پودر پياز :فاكتورهاي مختلفي مانند كيفيت، نوع بسته بندي، حجم، برند و … بر روي قيمت فروش پودر پياز موثر هستند. بايد دقت داشت كه قيمت فروش عمده پودر پياز ارزان تر مي باشد. دوشنگان تلاش نموده تا پودر پياز را با قيمتي مناسب و كيفيتي خوب در اختيار مشتريان عزيز قرار دهد. كيفيت نقش مهمي در ميزان فروش پودر پياز دارد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.