رادار نقطه كور اسپورتيج

امروزه استفاده از آپشن هاي اضافي براي خودرو ضروري مي باشد .زيرا به دليل ترافيك هاي زياد در شهر هاي بزرگ و نيز جاده هاي پرتردد و خطرناك بين شهري ، خطرات رانندگي را بيشتر كرده است.آپشن كار با تجربه‌ي بسيار در فروش و نصب آپشن‌هاي پيشرفته‌ي انواع خودرو شما را در رانندگي مطمئن تر همراهي مي كند.

رادار نقطه كور اسپورتيج

رادار نقطه كور اسپورتيج يكي از آپشن‌هاي بسيار كاربردي براي افزايش كنترل راننده بر خودرو حين رانندگي و كاهش احتمال بروز تصادف خصوصاً هنگام تغيير لاين و سبقت ديگر خودروها است. اين آپشن كه براي اولين بار در توليدات شركت ولوو مورد استفاده قرار گرفت، به‌تدريج كاربرد گسترده‌اي پيدا كرد و در حال حاضر دارندگان خودروهاي مختلف، خصوصاً خودروهاي شاسي‌بلندي كه نقاط كور در آن‌ها وسيع‌تر از ديگر خودروها ست ترجيح مي‌دهند تا با افزودن اين آپشن به خودروي خود، امنيت جاني و مالي خود و ديگر خودروها را افزايش داده و رانندگي آسان‌تري داشته باشند. در اين مطلب به معرفي اين آپشن خواهيم پرداخت و درمورد خريد رادار نقطه كور اسپورتيج و فروشگاه آپشن كار مركز تخصصي فروش و نصب رادار نقطه كور اسپورتيج توضيحاتي را در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد. چنان‌چه دارنده‌ي خودرو اسپورتيج هستيد و قصد كسب اطلاعات لازم براي خريد رادار نقطه كور اسپورتيج را داريد پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي اين نوشته با آپشن كار همراه باشيد.رادار نقطه كور اسپورتيج | خريد رادار نقطه كور اسپورتيج  رادار نقطه كور خودرو آپشني است كه به راننده كمك مي‌كند تا از وارد شدن خودروها و اشياي ديگر به نقاط كور خودرو، كه راننده با استفاده از آينه‌ها قادر به ديدن آن‌ها نيست، آگاه شده و فرصت لازم براي واكنش و كنترل خودرو را در اختيار داشته باشد. تمامي خودروها به‌خصوص خودروهاي شاسي‌بلند داراي قسمت‌هايي اند كه از ديدرس راننده خارج هستند و فرد هنگام رانندگي قادر نيست تا خودروها و ديگر اشياي قرارگرفته در اين قسمت‌ها را ببيند. انتهاي خودرو قسمتي ست كه بيش از هر قسمت ديگر خودرو دور از ديد است و گاه راننده حتي با برگرداندن سر قادر به مشاهده‌ي اين نقاط و اشياي واقع شده در آن نيست. بديهي ست كه قرارگرفتن خودرو يا هر شئ ديگري در اين نقطه حين رانندگي احتمال برخورد اتومبيل با آن را افزايش مي‌دهد، چرا كه همان‌گونه كه گفته شد راننده خصوصاً هنگام رانندگي و نياز به توجه به قسمت جلوي اتومبيل قادر به ديدن اين ناحيه نيست. در سيستم رادار نقطه كور سنسوري در قسمت انتهايي اتومبيل، معمولاً نزديك به سپر عقب، جاي داده مي‌شود. اين سنسور مي‌تواند درصورت نزديك شدن هر شئ به نقطه كور خودرو هشداري را براي راننده ارسال كند و به‌اين‌شكل فرد را به‌موقع آگاه ساخته و به او امكان و فرصت واكنش صحيح را بدهد. هشداري كه به راننده اعلام مي‌شود اغلب به‌صورت علامتي زردرنگ است كه از طريق ال‌اي‌دي جاي‌داده‌شده در آينه‌بغل‌ها به راننده نشان داده مي‌شود و با نزديك شدن خودرو يا هر شئ ديگر به نقطه كور خودرو از هر سو، نماد زرد رنگ روي آينه‌بغل در آن سمت ظاهر مي‌شود. به علت آن‌كه هشدار بصري راننده را ملزم مي‌كند تا پيوسته متوجه آينه‌ها باشد تا درصورت قرارگرفتن اتومبيل ديگر در نقطه كور خودروي او واكنش مناسب را انجام دهد و درنتيجه مقداري از توجه او را درگير خود مي‌كند، مي‌توان هشداري كه رادار نقطه كور خودرو به راننده اعلام مي‌كند را به صورت‌هاي ديگري مانند به‌صدا در آمدن يك زنگ يا لرزش فرمان تنظيم كرد. رادار نقطه كور خودرو در كاهش احتمال برخورد قسمت انتهايي خودرو با قسمت جلويي خودروي پشتي هنگام تغيير لاين نقش مؤثري دارد و درصورت نزديك بودن خودروي پشتي سيستم با اعلام هشدار به راننده به او كمك مي‌كند تا زمان تعويض لاين را تغيير داده و اين كار را پس از خروج تمامي خودروهاي پشتي از نقطه كور خودرو انجام دهد. اين آپشن علاوه بر اين سبقت خودروهاي ديگر را به راننده نشان مي‌دهد.

دوربين 360 درجه سراتو

رانندگي‌اي ايمن‌تر و مسلط‎تر را تجربه خواهيد كرد اگر خودروي‌تان مجهز به دوربين 360 درجه باشد. خوشبختانه باوجودي‌كه خودروهاي جديد در كارخانه به اين آپشن مجهز مي‌شوند اين امكان وجود دارد كه خودروهاي فاقد اين آپشن نيز بتوانند از طريق فروشگاه‌هاي معتبر و توسط متخصص به اين آپشن مجهز شوند. آپشن‌كار به‌‌عنوان فروشگاه تخصصي لوازم جانبي خودرو با 10 سال سابقه آماده‌ي دريافت سفارش‌هاي شما در راستاي خريد و نصب دوربين 360 درجه خودرو سراتو است. اگر خودروي سراتو داريد و مي‌خواهيد از دوربين 360 درجه بهره‌مند شويد تلفن را برداريد و با آپشن‌كار و كارشناسان آن تماس بگيريد. دوربين در اطراف خودروي شما [سپرهاي عقب و جلو و زير آينه‌بغل‌ها] نصب مي‌شوند. سپس تصاويري كه اين 4 دوربين تهيه مي‌كنند از طريق پردازشگر دوربين 360 درجه مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر يك تصوير 360 درجه – هم به صورت عكس و هم به صورت ويدئو- بر روي نمايشگر به نمايش درمي‌آيد. اين امكان وجود دارد كه راننده تصاوير و ويدئوها را نيز بر روي گوشي موبايل خود مشاهده كند. همچنين ازآن‌جا كه دوربين به سيستم عامل اندرويد مجهز است شرايط براي به‌اشترام‌گذاري تصاوير و ويدئوهاي آن در شبكه‌هاي مجازي نيز فراهم خواهد بود. زماني سود دوربين 360 درجه خودرو را درمي‌يابيد كه تنها در محيطي تنگ و باريك مجبور به دور زدن يا پارك كردن خودرو باشيد. در اين هنگام هيچ نيازي به فرمان‌دادن يك شخص ديگر نيست، بلكه مي‌توانيد با استفاده از تصاوير دوربين 360 درجه با تسلطي بالا و بدون دغدغه از بابت افتادن خط روي خودرو اقدام به دور زدن يا پارك كردن خودرو كنيد. همچنين در صورت تصادف خودرو افسر مي‌تواند با استفاده از تصاوير دوربين 360 درجه تصميمي بهتر اتخاذ كند و مسلط‌تر به چند و چون تصادف باشد. خلاصه آن كه باوجودي كه در نگاه اول ممكن است دوربين 360 درجه يك آپشن كم‌كاربرد در نظر آيد، آپشني بسيار پر كاربرد است و مي‌تواند تسلط و ايمني بيش‌تر به‌هنگام رانندگي را در پي داشته باشد. اگر داراي خودروي سراتو هستيد پيشنهاد ما به شما اين است كه براي خريد دوربين 360 درجه خودرو سراتو از طريق فروشگاه آپشن‌كار اقدام كنيد. براي اين كار مي‌توانيد با استفاده از شماره‌تلفن‌هاي موجود در صفحه با آپشن‌كار تماس بگيريد و پس از دريافت راهنمايي‌هاي لازم از سوي كارشناسان اقدام به خريد كنيد.

پدل شيفتر اپتيما

پدل شيفتر همان دنده پشت فرمان است كه با نصب آن بر روي خودرو خود به راحتي حين رانندگي مي‌توانيد دنده را عوض و يا خلاص كنيد. اغلب پدل شيفتر‌ها به شكل اهرم و يا دكمه هستند كه پشت فرمان قرار مي‌گيرند و با استفاده از آن ديگر لازم نيست دست را از روي فرمان برداريد. برداشتن دست از روي فرمان به منظور تعويض دنده ممكن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جايي كه بهترين حالت دست بر روي فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شيفتر را به گونه‌اي طراحي كرده‌اند تا درست در همين حالت نزديك انگشتان دست قرار گيرد. اين در حالي است كه در خودروهاي فاقد اين آپشن معمولا دست‌ها در حالت ايده‌آل نيستند و حتي اكثر افراد فرمان را با يك دست مي‌گيرند و دست ديگر را روي كنسول مياني بر روي دنده مي‌گذارند كه اين حالت از لحاظ ايمني اصلا تائيد نمي‌شود. با توجه به اهميت پدل شيفتر و امكاناتي كه در اختيارتان قرار مي‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خريد و نصب آن اقدام كنيد تا از رانندگي ايمن و آسوده لذت ببريد.پدل شيفتر اپتيمااگر خودرو اپتيما داريد و براي يك رانندگي لذت‌بخش تمايل به نصب پدل شيفتر داريد، حتما از نوع فابريك آن استفاده كنيد تا از دقت و عملكرد صحيح آن رضايت داشته باشيد. پدل شيفتر اپتيما مزاياي بسياري جالبي دارد كه به شما در رانندگي كمك مي‌كند تا به سادگي در هر دور موتوري بتوانيد دنده‌ عوض كنيد. يكي از مهم‌ترين مزاياي اين محصول افزايش طول عمر گيربكس است، در واقع دنده‌هايي كه روي كنسول قرار دارند گاهي صحيح جا نمي‌خورند و يا درست تعويض نمي‌شوند كه اين امر ممكن است به گيربكس آسيب برساند. اگر بر روي خودرو خود دنده پشت فرمان نصب كرده باشيد ديگر نيازي به اين نيست كه حين رانندگي دست شما مسير فرمان تا دنده را طي كند و به راحتي با يك اشاره دنده تعويض خواهد شد. با حذف دنده از روي كنسول مياني و انتقال آن به پشت فرمان، كنسول مياني نيز خلوت‌تر شده و در نتيجه خودروي شما تحولي اساسي خواهد كرد. البته لازم به ذكر است علت اين‌كه نصب پدل شيفتر اپتيما را به رانندگان اين خودرو پيشنهاد مي‌كنند، اين است كه براي رانندگان حرفه‌اي سرعت عمل و براي رانندگان تازه كار تمركز بيشتر را به ارمغان مي‌آورد. خب حالا كه با اين آپشن ها آشنا شديد . شما مي توانيد براي خريد تضميني و نصب اين اپشن ها بر روي خودروي خود به سايت آپشن كار مراجعه فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.