راهنماي كامل ست كردن مانتو سفيد با شال، روسري، شلوار و ...

براي داشتن استايلي زيبا و ظاهري آراسته بايد اصول صحيح ست كردن رنگ مانتو با ساير لباس ها را بدانيم چرا كه مانتو بيشترين سهم را در پوشش و ظاهر ما دارد و هسته ي مركزي استايل ما را تشكيل مي دهد. يكي از آيتم هاي پركاربرد و جذاب مانتو سفيد است كه در فصل هاي گرم سال طرفداران زيادي دارد. 

انواع مانتو سفيد و طريقه ست كردن آن ها

مانتو سفيد در جنس و طرح هاي متفاوتي در بازار وجود دارد. شما با توجه به موقعيت خود مي توانيد مانتو سفيد مناسبي را انتخاب كنيد. مانتو سفيد كتي، مانتو سفيد مجلسي با جنس حرير و سنگ دوزي هاي زيبا، مانتو سفيد اورسايز، مانتو سفيد جلو بسته، مانتو سفيد بلند، مانتو سفيد كوتاه و... از انواع مانتو هاي سفيد موجود در بازار هستند.
براي انتخاب مانتو سفيد شما بايد به استايل خود توجه نماييد، مثلا مانتو سفيد كتي براي استايل هاي كژوال و مانتو مجلسي كاربرد زيادي در مهماني ها، مراسم فرماليته و مجلس عقد محضري دارند.
طريقه ست كردن مانتو كتي سفيد

مانتو كتي سفيد يكي از لباس هايي است كه در بين خانم ها پرطرفدار است. براي ست كردن مانتو كتي نكات زير را بايد بدانيد:
مانتوي سفيد كتي را مي توانيد در مهماني ها و مجالس رسمي بپوشيد.مانتوي سفيد كتي را مي توانيد در فصل پاييز و زمستان بپوشيد و استايل هاي چندلايه اي براي خود ايجاد نماييد.با مانتوي سفيد كتي مي توانيد استايلي رسمي و شيك بسازيد، براي اين كار مانتوي كتي را با شلوار فاق بلند سفيد تركيب كرده و كفش، كيف و اكسسوري ها را از يك رنگ متضاد انتخاب مي كنيد.مانتو سفيد كتي در استايل هاي كژوال به شكل جلوباز با شوميز هاي نخي و شلوار جين بپوشيد.اگر مي خواهيد از مانتو سفيد در استايل روزانه استفاده نماييد، بايد اكسسوري هاي كمتر و ساده تري انتخاب كنيد.مانتو كتي سفيد
طريقه ست كردن مانتوي جلو بسته ي سفيد

مانتوهاي جلو بسته يكي از آيتم هاي پرطرفدار فصل تابستان هستند. براي ست كردن مانتوي جلو بسته ي سفيد و ساختن استايل هاي دخترانه و جذاب نكات زير را بدانيد:
مانتوهاي جلو بسته كه بالاتنه به چسبان و دامن لباس كلوش را مي توانيد در مهماني ها و دورهمي هاي دوستانه با كفش يا صندل مجلسي و چند اكسسوري رنگي بپوشيد.براي ايجاد يك استايل كژوال و زيبا با مانتو جلو بسته، اين مانتو را با يك جين راسته يا كمي آزاد همراه كنيد.در استايل هاي تابستانه و كژوال با اين مانتو از كيف هاي كنفي بزرگ و اسنيكرز سفيد استفاده كنيد.براي داشتن استايل جديد و راحت مانتوي سفيد جلوبسته را با شلوارهاي نخي يا كنفي در رنگ هاي تيره همراه كنيد.براي داشتن استايل بهاري/تابستانه مانتوي سفيد جلوبسته را با صندل هاي بندي بپوشيد.

طريقه ست كردن مانتوي اورسايز سفيد

يكي از ترندهاي جذاب و پركاربرد امسال مانتوهاي سفيد با برش اورسايز و به شكل گشاد و بلند است. براي ست كردن اين نوع مانتوها بايد نكات زير را بدانيد:
براي داشتن استايل هاي كژوال تابستانه مانتوي سفيد با جنس نازك و اورسايز را به شكل شنل روي شانه بياندازيد.در محيط هاي خانوادگي يا دورهمي ها مانتوهاي اورسايز سفيد را به شكل Dress استفاده كنيد و روي آن يك كمربند پهن بسته و از اكسسوري هاي ظريف نقره اي يا طلايي استفاده نماييد.براي داشتن استايلي اسپرت و زيبا مانتو هاي اورسايز سفيد را همراه با كفش هاي ورزشي، شلوارچسبان و كيف هاي اسپرت كمري يا كيف هاي شانه اي بزرگ استفاده كنيد.مانتو جلو بسته سفيد
طريقه ست كردن مانتو سفيد مجلسي

مانتوهاي سفيد مجلسي كه به شكل كتي و هم به شكل پانچويي و كلوش با متريال تور، حرير پليسه و گيپور دوخته مي شوند، كاربرد زيادي در مهماني ها، مراسم فرماليته و مجلس عقد محضري دارند.

براي ست كردن اين نوع مانتوها بايد نكات زير را بدانيد:
در ست هاي سفيد مجلسي از اكسسوري هاي مشكي و تيره استفاده نكنيد.براي تكميل استايل مانتوي مجلسي سفيد از اكسسوري هاي مرواريدي، نقره، طلاي ظريف استفاده نماييد.بهتر است با مانتو مجلسي سفيد از كيف و كفش با رنگ هاي روشن استفاده كنيد.مانتو مجلسي سفيد را با دامن كوتاه يا بلند ، كفش هاي پاشنه بلند كلاسيك، كلاچ هاي مرواريد دوزي شده، كيف هاي شانه اي كوچك و كيف دستي هاي فلزي با رنگ هاي براق همراه كنيد.طريقه ست كردن مانتو سفيد مشكيمانتو سفيد مشكي كه در آن دو رنگ متضاد در كنار يكديگر قرار گرفته و زيبايي خاصي را به وجود آورده اند، از جمله مانتو هاي پرطرفدار است.

براي ست كردن مانتو سفيد و مشكي نكات زير را رعايت كنيد:
همراه با مانتو سفيد مشكي خود از كفش و كيف رنگي متناسب استفاده كنيد تا رنگ ها را به پوشش خود اضافه كنيد.شلوار مناسب براي ست كردن با مانتو سفيد مشكي، شلوار مشكي يا سفيد است.براي داشتن استايل شيك با مانتو سفيد مشكي روسري خود را هم رنگ شلوار يا كيف انتخاب كنيد.
نكاتي براي ست كردن مانتو سفيد

اگر انتخاب شما يك مانتو سفيد است طريقه ست كردن مانتو سفيد با ساير لباس ها را ياد بگيريد تا استايلي خاص و زيبا داشته باشيد.
شلوار مناسب با مانتو سفيدشما مي توانيد با مانتو سفيد خود شلوار جين و يا پارچه اي را انتخاب كنيد و اين امر بستگي به استايل شما خواهد داشت.
براي داشتن استايلي كژوال مانتوهاي كتي را با شلوار جين و يا شلوارهاي بالا گشاد بپوشيد. شلوارهاي پارچه اي استه انتخاب مناسبي براي داشتن يك استايل رسمي هستند اما در فصل هاي گرم سال بهتر است از شلوارهاي گشاد استفاده كنيد. مانتو هاي تابستاني جلو بسته( تونيك) با دامن شلواري، يك ست عالي مي سازند.
در يك تركيب ساده و راحت، شما مي توانيد مانتوي سفيدتان را با يك شلوار اسكيني جين يا نخي همراه كنيد. شلوارهايي كه از قسمت كمر به بعد آزاد هستند و بلندي كوتاهي دارند، با مانتوي سفيد كوتاه مي تواند استايل تابستانه زيبايي بسازد.
كفش مناسب مانتو سفيد

در انتخاب كفش نيز بهتر است به استايل خود توجه كنيد. اگر مي خواهيد استايلي روزانه و راحت داشته باشيد، از كتاني هاي زيبا استفاده نماييد اما براي داشتن يك استايل خاص و مجلسي به سراغ كفش هاي پاشنه دار سفيد، مشكي، سرمه اي و كفش هاي نقره اي و طلايي مات برويد.
مي توانيد در فصل پاييز، مانتوها و باراني هاي رنگ روشن مثل سفيد را با شلوارهاي اسكيني پشمي، بوت هاي بلند و پاشنه بلند همراه كنيد يا از جوراب شلواري هاي نازك به همراه بوت هاي انكل يا بوت هاي دكتر مارتين در زير مانتو پاييزه ي سفيد استفاده كنيد.
شما مي توانيد در فصل تابستان مانتو سفيدتان را همراه يك صندل بندي و زيبا بپوشيد.
كفش و مانتو سفيد
شال و روسري مناسب مانتو سفيد

مانتو سفيد داراي يك رنگ خنثي است، مي توانيد براي ست كردن آن از تمامي رنگ ها به جز كرم استفاده كنيد.مي توانيد اين مانتو را با روسري و شال هايي به رنگ روشن ست كنيد.مي توانيد اين مانتو را با روسري و شال هايي به رنگ تيره مانند سورمه اي، آلبالويي، سبز و … ست كنيد.براي ايجاد تركيبي جالب مي توانيد از شال و روسري هايي استفاده كنيد كه رنگ سفيد در آن ها وجود داشته باشد.مي توانيد جنس پارچه مانتو خود را با شال و روسري ست كنيد.اگر مانتو شما مجلسي و طرحدار است، آن را با روسري و شال هاي ساده ست كنيد.اگر مانتو شما ساده است، آن را با روسري و شال هاي طرحدار ست كنيد.مانتو موردنظر يقه حجيم و بزرگي دارد يا قسمت يقه آن كار شده است، بهتر است روسري و شال را در پشت گردن ببنديد.
اكسسوري هاي مناسب با مانتو سفيد

بهتر است با مانتو سفيد از اكسسوري هاي زيبا و ظريف استفاده كنيد. اگر مي خواهيد يك استايل مونوكروم و تك رنگ داشته باشيد، سعي كنيد از اكسسوري ها و جواهرات شاين استفاده نكنيد. اكسسوري هاي مرواريدي مو مي توانند آپشن خوبي براي تكميل استايل تك رنگ سفيد باشند.
كيف مناسب مانتو سفيد

براي داشتن استايلي روزانه از كيف هاي بندي استفاده كنيد و براي داشتن استايلي زيبا و مجلسي از كيف هاي شانه اي كوچك و كيف دستي هاي فلزي با رنگ هاي براق استفاده نماييد. كيف هاي چرم كمري مكمل بي نقصي براي استايل پاييزه هستند. در انتخاب كيف و كفش به رنگ آنها دقت كنيد و بهتر است كيف و كفشتان رنگ روشن داشته باشد.

نكات مهم

براي انتخاب رنگ متناسب با مانتوي سفيد به فصلي كه مي خواهيد مانتو را بپوشيد دقت كنيد.براي فصل بهار اين مانتو را با رنگ هاي پاستيلي و رنگ سركه اي ست كنيد.

براي فصل تابستان از رنگ هاي آبي روشن، صورتي، سبز و زرد ، قرمز، سبز آبي و آبي فيروزه اي استفاده كنيد. همچنين كنارهم قرارگيري رنگ هاي پاستلي با سفيد، شما را آرام و مليح نشان مي دهد.

براي فصل زيباي پاييز از رنگ هاي گرم مثل قرمز، نارنجي، زرد زرچوبه اي، قهوه اي و رنگ هايي مثل سركه اي و آبي استفاده نماييد.

براي فصل زمستان از رنگ هاي سرد مانند آبي، بنفش، آبي كاربني، خاكستري، مشكي و سبز لجني استفاده كنيد.

براي فصول گرم مي توانيد مانتو سفيد خود را با يك سرهمي خنك سفيد و صندل هاي پاشنه كوتاه بندي بپوشيد و استايل مونوكروم داشته باشيد.

مانتو سفيد خود را با دست بشوييد و به تور و حرير در هنگام شست و شو ضربه و مالش وارد نكنيد.

مانتو سفيد خود را با لباس هاي ديگر نشوييد و در شست و شو به جنس و اتيكت آن دقت كنيد.
منبع : نمناك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.